Spa på södra berget!


Här ligger vi i lite träning..... menar lektion i ...uppförande! fniss



Våran gulliga fröken Lena! Ser sträng ut ...vet inte om vi inte skötte oss....

 
Här är hela gänget!!!!! Ganska coolt va! Jag förstår om ni är lite avis!
  
 
Kolla in några av mina partylite kollegor ! Gissa själv vad dem gör....
sittande är sunne, stående är Annelee


Här är Anette i bubbel poolen....ja det är bara att kolla va mysigt det ser ut!

 
Här är sunne igen, men nu började min kamera att strejka trivdes inte i värmen....
resten av kvällen blev inte fotad men jag kan säga att vi åt gott och jag drack en kall öl!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Hej å hå!!

Bara dessa bilder gör att man gärna skulle vilja vara med i Ert gäng!!

Men.... gör ni inget annat än badar o äter?? Var är ljusen?? Jaha, det är ni som skiner.... OK! I see..



Måste bara skratta.... Ursäkta AnneLee, men Gilla tar verkligen mycket tutt-kort på dig.... hihi... har i minnet när du kommer flytande i bäcken uppe vid vattenfallen tidigare i sommar.... Det är ju helkul!! Ta inte illa upp för allt i världen.... Du ska ha en eloge, som bjuder på dig själv!!!



Kramar från Cissi

2009-08-23 @ 11:39:41
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0