Här är lite blandat med livet hos wildarna!


Här är Elins kattunge Saga! Hon är lite busig med alla blommor....


Här ligger katten Doris och sover .... visst är hon lite cool va!


Här är Doris  på närbild ... denna katt hon tror att hon är en borderterrier!
Hon har en liten bjällra på sitt halsband..det är skillnaden!


Detta är min syster Lena för er som inte vet!!!! Det är min klippa i vått och torrt!


Här ligger Jockes vovve Elsa och solar sig lite!!!
Jag har nu lagt in lite kort för att jag älskar att knäppa kort på allt...
snart kommer det kort på Elins egen odlade solroser som precis idag börjat slå ut i blom...
Kramizar till er alla som läser min blogg
Gillan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Gillis!

Mycket söta bilder, allihop! Har ni sol däruppe? Skulle ju inte förvåna mig ett dugg!! Pufflis löper för fullt, har hållt på i 1,5 vecka, så det är väl höglöp nu, för Charlie är lite extra påverkad, men gör absolut ingenting inomhus - är desto mer intresserad ute... varför är det så??

Idag har jag trimmat Pufflis, så nu är hon lite mjuk i pälsen, men det gör ju ingenting för vi ska inte på någon utställning framöver. Badade henne också, för hon var alldeles smutsig o så där fet i pälsen... usch! Hon sov gott efteråt...

Roger jobbar eftermiddag i tre dagar nu o jag jobbar dag två av dem... kul? Wille o jag har varit till Rogers mormor som fyller 90 år idag. Imorgon är vi två bjudna till Dessan på middag, det är svärmor som bjuder. Det ska bli roligt o gott!!

Har förresten avverkat ca 8 mil på min mc nu o det blir bara roligare o roligare!! På måndag tar jag min första lektion som blir dubbellektion. Sedan väntar jag med fler lektioner till nästa år. Har fått låna en CD-rom med teorin av en jobbarkompis till Roger som nyligen fått sitt mc-körkort.



Nu ska jag gå o ta en Ipren o sedan kvälla Wille. Han har redan ätit kvällsis.



Ha det så bra!!



Love U and miss U

2009-07-30 @ 20:50:36
URL: http://pufflans.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilket otroligt fint foto överst på kisseungen och violerna!!!

2009-07-30 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0