Party kväll med brudarna !


Här börjar kvällen med lite vin och ost och kex!
Fanns även lite nyttigt.... frukt!



Jag kan bara säga att det ser gott ut men..... det smakade godare!


Här är en av mina polare Mariana , hon drack loka.... men det gick ju
bra ! Lika glad var hon ändå!


Här är 2 st Susanne ! Ingen ville titta in i kameran! Men ...dem är så
söta ändå!


Åsa hon tittade in i kameran mot sin vilja!


Inga gjorde detsamma!


Här sitter mina gulliga polare och mumsar! Dem lyssnar även på mig
 ....jag berättar lite nyheter från Partylite !


Här är min nya vintage serverings bricka med spegel i botten!
Jag gillar den jätte mycket! På den står pelarljus set med svart orkide!
Även led ljus och en fin lila och silver te ljus hållare!



Har även knäppt kort på Pol vännerna ! Visst är dem söta!
Efter ett tag snackade vi bara nyheter och lite skvaller.... mm !
Drack massor med vin....men klarade av att packa ner allt ändå!
Tack för att ni kom...tjejer !
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va fint dukat!! Snygga Partylite grejer som vanligt... de där lila, alldeles speciellt... (kanske beror på att jag har precis likadana..)



Nu ska jag kolla vidare!!



Kram

2010-02-24 @ 19:17:05
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0