Konferansen i Göteborg 22-23 aug 09


Här är Annelee på flygplatsen innan av färd!


Annelee och Lena innan avfärd


Det här är Jenny !


Här kommer Ulrika ......


Här håller Lena på att öppna champagne ...kl är ungefär 06.00 !
Jag har alltid sagt att det passsar alltid att dricka skumpa ...men just här
var det frågan om! Men det funkade bra i alla fall! Skål!


Kort över våran vackra vy genom flygplans fönstret !


Här har vi landat i vårat rum, vi ska tjotta ner på stan nu!


Så här glad var vi alla , skämt ..... vi var lite trötta men som sagt ...stan väntar!


Första lunchen på konferansen jag satt med Gun och hennes Anders!
Lena var med vid mitt bord hon också!


Detta var våran egna Tingeling.... hon kom från Danmark!


Peter pan kunde ju inte flyga ... tingeling skulle hjälpa honom! Detta var en
tråd genom hela konferansen! Att våga drömma!


Här hittade jag ett bord att sitta på , jag drack min chamagne och vilade fötterna!
Kolla min vackra klänning!


Här är alla i min grupp ! Jag måste bara få säga till er alla att roligare
människor får man leta efter Länge.... jag gillar alla skarpt( tack för den här gången pinglorna)


Här är Ylva till vänster hon är min idol... jag gillar hennes hela sätt att ta vara på
dagen här och nu.Tack för att du har stått ut med mig hela helgen! Kämpa på
så länge du kan,och vi syns kanske snart igen ! Den andra tjejen är Ulrika från stan,
hon beundrar jag också mycket här är hon gravid igen och orkar ändå vara med oss!
Tack för den här helgen du med!


Här är Annelee med Patylites Vd Marko ! Hon tackade honom för det fina 
halsbandet som hon jobbade till sig! Han är otoligt mysig så han klev upp 
 och jag tog kort på dem!


Här är det Gun och Anders som kramas!


Här är Annelee innan hon skulle upp på scenen och få sin hedring för att
hon klarat Dröm starten!


Här står hon på scenen med alla brudar som också klarat av sina första 3 månader!


Det här kortet kom lite fel , det skulle ha varit sist.... Vi vilar innan flyget hem...
Lena har satt sig på en bagarge vagn ...jaja lite på g var vi allt jag och Lena


Den här fina plakatet fick Lena gå upp och hämta för att vi hade varit så
duktig 9i våran grupp ! Nu har jag äntligen lagt ut kort på våran resa till Göteborg!
Kramizar till all som orkar läsa detta!
Gillan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men oj så tjusig du var i din fina klänning. Vilken pingla! Törs Thomas verkligen skicka iväg dig själv på äventyr?

Kram

Jessica

2009-08-28 @ 22:26:42
URL: http://www.jexmo.nu
Postat av: Jenny Hultman

Gud så skoj att se alla korten puman!!!!! Tack för en helt underbar helg =)

2009-08-30 @ 09:31:05
Postat av: Annelee

Wow! Vi är sååå jäkla läckra! När vi landra hos tomten kommer han bli helt till sig i trasorna! (skägget kommer fladdra!) Puss på Gugge som dokumenterar allt som vi PartyPumor får vara med om!

2009-08-30 @ 22:28:06
Postat av: Icki Innom

hej Gunilla!

Va trevligt vi hade idag. Mycket skratt, sköna tankar och vovveprat när du kommer på massage. Tack för gulligt inlägg i min blogg. Jag blev så glad för dina ord.

Stor kram.

2009-08-31 @ 21:52:31
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Cissi

Hej min vackra kusin!!

Du tog verkligen andan ur mig, med den vackra klänningen!! Hela Du strålade!! Visst är det underbart att vara så där vacker, vid härliga tillfällen!! Vi är ju vackra annars också - vardagsvackra! Gillar Annelees chockrosa öronskydd... vad skulle hon med dom till här egentligen? Kanske är hennes maskotar?



Snart ses vi! Nu kommer Josse o vi ska kolla lite Partylite!!



Många kramar från din kusin vitamin

2009-09-03 @ 14:34:49
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad du är duktig på att dokumentera, både privat och Pl!! Alltid så himla skoj att titta in här en liten sväng!

2009-09-27 @ 19:16:05
Postat av: Hanna

Och vackrast på plats kan jag ju garantera att du var mosteroster, den där klänningen var jätte fin på dej!

Jag hoppas att jag får se den på live nångång!!



Kram <3

2009-10-18 @ 22:58:54
URL: http://fukurou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0