Mys kväll med syrran och mamma



 
Här gosar mina pluttar!
    
Här sitter min kära mor och min lilla plutt(Ja ja så liten är han inte) 
Vem tror ni ligger i hans armar.... ja låt oss gissa...........ja just ja Elsa va det! 
Konstigt va!


Här sitter klippan i mitt liv.... systra min (lena) Kolla va fint hon gjort på hyllan!


Här är dem alla tre... resten av syrrans familj lyste med sin frånvaro!


Mera djupa prat stunder.... mysigt väder ute,,,


Detta är min systers gulliga blomma på balkongen!
Vi tillbringade 2 nätter och såg massor med filmer , drack gott, och käkade gott.
Sedan åkte vi hem till klockis mätta nöjda och belåtna!
Kramizar Gillan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå!

Det här inlägget hade jag helt missat!! Såg helmysigt ut o va´härligt ni verkade ha haft det!! Min syster har lämnat Fors för Öland i 2 veckor! Hon målar Vedic Art o slappnar av... Hugo får vara hos mormor när Micke jobbar.... a puh a puh...

Snart kommer vi upp till Er för att slappa (?!)



Puss o kram

2009-08-18 @ 13:11:18
URL: http://pufflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0