Nyårsaftonen 2009 !

Jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 7 !!!! Vill bara säga till alla som läser min blogg...... GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!! Våran minsta vovve Elsa har fått en mini semester.... på nedre klockis! Hennes son Alvin ville ha lite sällskap på Nyårsaftonen, och när han frågade så snällt så sa lill husse Jocke och naturligtvis Elsa själv att visst går det bra! Alltså här sitter jag och alla andra sover..... jag ska fira in nyåret här i natt ! Min syrra med familj och min mamma ska fira in det nya hemma hos mig ! Kramizar till er alla och gör nu inget som inte jag skulle ha gjort!!! ; )

Kommentarer
Postat av: Cissi

Se det positivt: Du slipper må dåligt imorgon!!

Roger ska också jobba natt, så då kan ni sitta o tänka på varandra! Jag ska jobba imorgon bitti. Åka runt o ge insulin, Fragmin o lägga om sår. Det blir lite annorlunda, men roligt!!

Har sett bilder på Elsa trulsa o hon ser ut att ha det bra! Fattas bara annat, när hon är hos Kicki, Magnus o Alvin! Blir säkert bortskämd på alla möjliga vis. Pufflis har nu flera ggr puttat under sin tennisboll under datorbordet, så matte får krypa på knä o hämta den. Just nu ligger hon o pratar som för att be mig ta fram den... hon är för rolig (läs dryg..) Önskar att du kunde höra hennes pip-knorr...



Gott Nytt År, min älskade kusse!

2009-12-31 @ 15:05:44
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Kicki lindblom

Hej Gunilla!



Sitter just nu och läser igenom dina bloggar, Elsatruls har varit sååå mysig och gosig att ha här. Med sorg i hjärtat ska jag nu plocka ihop hennes saker och bege mig upp till er. Tur vi bor nära. åh va vi tycker om Elsa, Alvin med. Ses om en stund. Kramar o tack, Kicki :-)

2010-01-03 @ 18:40:20
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0