Tatueringar !


Hejsan! Nu har vi varit hos Erni  en av sundsvalls bästa tattuerare !
Jag ville ha något som visade  barnens personlighet.
Denna är min äldste sons, han är sångare i ett band som heter 12 Dollars !
Så musiken är viktig i Mattias liv. Den sitter på min vänstra axel! 


Detta är min dotters ! Den visar vad hennes liv är och har varit i många år!
Gissa vad!!!! Trots alla skador vid alla fall, fortsätter hon att rida!
Den här hästskon med hennes namn ...det är verkligen Elin!


Den här gjorde min kusses man. Det är en HD logga med tribal under.
 Den är så snygg! Den som Roger har på sin andra arm blev lite lam nu....
Erni och vi andra skrattade gott åt den lilla. Nästa gång ska han fixa en
annan över den!


Den här har min kusse gjort! Hon skrev sina barns namn och erni
fixade resten. Snyggt va !
Kramizar till alla !

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Jag tycker att det var 3 tappra personer som åkte till tatuerarstudion och 3 ännu tapprare o nu även stolta ny-tatuerade som klev ut därifrån. Men Ernie gjorde ett kanonjobb!! Han tyckte nog att vi var trevliga, eller hur??

Tatueringarna blev super-duper-snygga!! Felicia blev rörd när hon såg min! Wille tyckte också att den var fin o lite rolig. Johan sa: -Jaha,ja, den var snygg.



Nu ska jag skriva lite på din senaste blogg. Det är bra att vi kommer upp till Er, för då bloggar du!! Hi hi ;)



Love U and Miss U very much!

2009-10-11 @ 21:14:32
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Hanna

skit snygga var dom! Nu blir man ju lite små sugen på att göra en själv haha

2009-10-18 @ 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0