Snart är denna helg också slut!

Hejsan alla glada människor ! Jag sitter en liten stund vid datorn och tänkte uppdatera er alla.
Är lite bekymrad över utställningen nästa söndag..... mina vovvar har ingen päls....!
Jag har gått in på att ge dem laxolja.....usch va det luktar..... ja illa är snällt att säga!
Vilken tur att jag har mat glada vovvar. Jag har börjat att dra av crissi pälsen, snacka om att hon är ett monster att trimma, tar lite i taget!
Har varit kisse vakt i helgen till Elins bebis som har blivit större, Saga är den busigaste katt jag har träffat. Hon är precis överallt! Lägger in lite kort nedan.


Här har Saga hittat min tyg ros..... men hon är ju så vacker så dem
passar i hop!


Här ligger Elsa och vilar lite , hon tycker att det är gör skoj när hon får
främmande av kissen saga! Men trött blir hon allt!


Här vilar Alice hon blir också trött!


Crissi hon går mest omkring och kollar läget, trimmning på går så hon
måste snabbt kunna försvinna!


Detta är min granne Yvonnes fina häst, jag har försökt att knäppa
kort på honom ! Inte det lättaste. Dem håller på att renovera köket och
vill ha en fond vägg med honom !
Nu vill min lille grabb ha datorn , för lite läx rapporter !
Kramizar till er alla Gillan

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Mycket fina kort på fina objekt, men jag måste säga att jag nästan blev ledsen när jag såg Alice! Hon såg så liten, ynklig och "ämlig" ut!! Å hon ser ledsen ut på ögonen... nu får jag tårar i ögonen... har du kollat ordentligt på henne? Jag menar inte att du inte vet hur din hund mår, men du kanske inte har tittat på bilden på det sättet? Och varför har ni bara sparat lite mustasch längst fram? Jag vet att hon har lite knapp päls, men lite mer hade ni kunnat lämna.... stackarn... inte undra på att hon är ledsen....!! Jämför med Elsas perfekta ansikte! Hon ser helsnygg ut - lilla mamsen! Kul att se Crissi - som HÅRBOLL!! Helhäftig, tycker jag! Ta inte bort hennes mustasch iaf, för då får du en smäll, tamej 17! Hästen var också otroligt snygg! Mycket fint kort!! Ska dom ha det fotot till fondväggen? Skulle jag absolut kunna tänka mig, för det är perfekt!!



Lycka till i helgen - men jag undrar om inte matte Gilla skulle gå med Alice?



Älskar Dig o Längtar som en TOKA!!! Fy tusan, vad det ska bli roligt, härligt o mysigt!!



Kram, kram, kram, kram, kram.....

2009-10-01 @ 18:47:00
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0