Skogs promenad! Den 23 feb -09


Här är vi på mina berömda grav kullar... vi kom alldrig in på skoterspåret!
Traktorn hade skottat sönder min stig!


Passade på att knäppa lite kort m,edans Tomas vände bilen!
20 grader kallt!


Vart fan är bilen.... kallt.... usch och fy


Äntligen kom den.... skynda in och till skogen, nu kan jag säga att
mina troll dem va galen och skrek i högan skyn. Släpp oss...
Vänta sa jag men undrar om dem förstod...


Nu är vi lösa... skyndar oss iväg, men inte så fort , Alice och crissi frös
på en gång dem!


Nosa lie och snabbt tillbaka till bilen!


Dem trodde att dem ställde sig tätt till sammans så blev kylan mindre!
Tror inte det funkade! Men söta är dem.


Elsa försökte att få igång sin flock, men det gickinte så bra!


Tomas offrade sig och gick till bilen med Alice och Crissi!


Här är dem på väg! Vi träffade Alvin och icki i skogen så Elsa och jag
gick en sväng till med dem! Alvin ville bara nosa i Elsas rumpa...
löp tikar är mysigt!
Vi syns nog i skogen fler gånger!
Kram kram till alla som läser

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Men va härligt!! Mycket snö o roligheter!!

Men jag lovar att Elsa-Trulsa kommer att få leka när vi kommer!! Säkert med Alvin som ytterligare en temporär flockmedlem!!

Blir hur mysigt som helst!!

Det låter som att jag får tre barn med mig + en hund o en mamma. Nu är det bara en vecka kvar!!

JIPPIIEEE!!!! :)



Vi ses snart...

2010-02-24 @ 19:23:44
Postat av: Jessica

Mycket snö är det, kasta ut en Border så tinar den väl fram till våren, eller hur!

Kram

Jessica

2010-02-28 @ 20:20:13
URL: http://www.jexmo.nu
Postat av: Lena

Vilka fina bilder du tar gumman!!! Skönt att snön och kylan är borta nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0