Äntligen ! Våran apri resa till fors!


Här visar min underbara kusin hur man ser ut efter en dags shopping
detta betyder ge mig en sobril... eller en drink.... ja ja du får en drink
gumman!


Här vilar pufflan med mitt täcke på deras soffa!



Här har Elsa snott crissis nya pip leksak! Tyckte nog att det räckte
med pipandet!
Gillade vi med!


Här är min älskling Wille med sin nya plast hink/ sitt påse!
Hann inte med att knäppa när han satt fast i den!


Här är Roger i full fart att packa upp mat varorna som vi shoppat!



Kolla in min lilla skrutt som nyss fyllt 13 år! Han fick följa med på
prom och hålla alla vovvarna medans jag knäppte kort!


Titta va söt Wille är på gungan, jocke har lärt han hur man får fart
själv ... vänta bara mamma vad högt han kommer snart!


Här posar min morbror i sina fina kallingar, magen blev en bonus!
Min mamma och hennes syster är också med!



Här har pufflan blivit reklam hund för partylite! Snygg brud med snygga
ljus! Undrar vad det luktar ? Ledsen gumman men det är doftfritt!


Just på detta kort, har pufflan förstått att vi håller på att packa!
Hon tror nog att om hon ligger på gillans kläder så stannar dem nog!
Lite bra blev det för hennes mamma stannar ett litet tag!
Tack till min underbara kusin och hennes sköna familj
kommer snart tillbaka
Kramizar Gillan
ps. älskar er alla


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Men herre min ge!! Ja, det var ju vissa roliga och vissa mindre roliga kort... kan man få vara med och bestämma nästa gång, TACK!!

Gissa vem jag är lik - han med magen kanske?

Sen undrar jag om inte fru Waldehagen ser fel... det är ju Alice som har tagit Crissis leksak... inte Elsa Trulsa!! Se bara på den mörka kroppsfärgen och det smala ansiktet... Det är inte Elsa... Hon har en ljus stor fläck på ryggen, vilket inte Alice har... hon är mörk hel... Vi kan skylla på skitiga glasögon... (Om det är någon tröst, så är Roger likadan... kanske beror på Er ålder eller vad tror du??) Hihi...



Älskar Dig också - På riktigt!!

Glöm inte att hämta Elsa den 22/5. Hon får följa med på kennelträffen i Valbo såklart... som är den 15/5. Vi kanske har bytt bil då... hihi...



Puss o kram

2010-05-03 @ 22:32:20
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: gllan

a a men jag tittade på hennes öron och tyckte att dem låg så bra!!!!! Ja det hör väl till åldern!

Kram Gillan

ps kanske hämtar henne i valbo!!!!!

Vem vet!;)

2010-05-03 @ 22:49:17
Postat av: Kicki Lindblom

Hej Gillan, längesedan jag var hit nu men jag fick le åt dina tokroliga kort. Jocke var så duktig på utställningen igår & alla vi som älskar Elsa vet att hon är sååå söt och speciell. Elsa är en mycket fin tik!!!!!! Men det gå fler tåg, eller hur. Önskar dig en riktigt fin måndag o hoppas du kanske får vara ledig o ha det rittigt gott. kramar Kicki!

2010-05-24 @ 07:46:53
Postat av: gillan

Hejsan! Klart jag vet att elsa är speciel.....

tack för att du gillar oss, jocke är jätte duktig och klart det går fler tåg!

Funderar på att köpa en till vovve som får bli bara min! ;)

kram Gillan

2010-05-26 @ 16:26:34
Postat av: Cissi

Men herregud! Har du inte bytt ut det här eländet ännu? Jag skäms över min fars mage... då ser ju folk vem jag brås på!



Sov gott... eller jobba bra - som du brukar säga..



Kramar i massor

2010-06-03 @ 22:22:10
Postat av: Roger

Ja det är roligt att följa din blogg.Uppdateringen ?

Nu är det den 29\7 GILLA SKÄRPNING...

2010-07-29 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0