resa till fränsta där bor Lena och Glenn


Här har vi kommit hem till Lena och Glenn.... alla är så glada !


Här åker Lena på sin sons epa flak.... det gjorde jag med och attans va kul det va!
Jocke åker i bilen med Anders.

Här ser ni va skoj det var!


Här sitter Jocke och Robbin och väntar på maten.... skål säger Robbin....
han hade åldern inne.


Här arbetar Tomas med att få förtältet på plats!


Ja här ser ni att han inte va ensam med att jobba... Glenn och jag hjälpte också till.


Här är värd paret som säger skål.... detta var innan vi började spela plump!!!


Här har vi precis börjat vaska leken.... friden var snart slut!


Kolla va gott....! Den var min.


Här har kort jä.....kommit fram..(fniss) hon var inte ensam med att göra så där.


glenn kollar på vad Tomas gör .... kolla bilden under...


Undrar hur många stick jag ska ta.... 5 blev det och det innebar en plump...
är det något jag alltid gör så är det att sätta dit dem som tror att dem kan ta många stick!
(jag lyckades)


Här har Tomas fått förstärkning av sin son .... lite bättre blev det allt1


Här ska jag som vanligt lukta på dem goda ljusen... det har blivit en sjukdom...


Kolla jag och min käre make hamnade på samma kort ... ovanligt !
Kvällen va lyckad och skrek mycket gjorde vi och skrattade så vi hade ont i magen.
Kör bara blev inte förens på em dan efter.!
Kramizar Gillan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va´kul ni verkade ha!! Det verkar som att man har det tillsammans med Lena (med tanke på de härliga bilderna av badnymferna i vattenfallen för en tid sedan)!!



Mycket roliga kort!!



Kram fr kussen

2009-08-07 @ 12:23:53
URL: http://pufflans.blogg.se/
Postat av: Annelee

Meeeen vad roligt! Nästa gång vill vi vara med!



Tack för igår förresten! Det var därför jag tittade in, för att se om du fått in några SPA-bilder.



Puss

2009-08-08 @ 10:37:32
Postat av: Kicki ~ Icki Innom

Ser superhärligt ut. Va mysiga sommarkort.

Kramisar Kicki.

2009-08-10 @ 08:55:26
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Lena

fnissar

Nu finns det tapeter på väggarna och ett färdigt tak också....

2009-08-14 @ 16:46:03
Postat av: Cissi, din kusin du vet...

Men herregud!! Hur ofta bloggar du egentligen?? Roligt att läsa samma hela tiden!! Tyckte du satt vid datorn nästan varje dag, när vi var upp till Er!



Skärpning, om jag får be ;)



Älskar Dig Ändå!!

2009-08-16 @ 14:47:51
URL: http://pufflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0