Valne resan 17-18 juli 09


Här har vi anlänt ! Lena har problem med champagnen !



Får hjäp av Annelee ! Inget reulat där heller !



Båda två försöker men ack vilket dåligt försök !



Men skam den som ger sig!



Som tack för hjälpen matar Lena Annelee med en jordgubbe !



Lite vackra blommor



Detta är den ända disk maskin som fanns! (fniss)



Lite vyer



mera vyer



Kolla kortet !



Vackert kort



Detta är deras mataltare där vild djuren får resterna! Vilken tur att mina vovvar inte va med !



Så här vackert var det när solen gick ner!



Detta är det berämda dasset och vedbon är till vänster i bild




Så här lycklig är man efter ett toa besök!!!



Så här vackert var det på insidan... inga problem att lägga en kabel här heller!!!



Jag hittade en fågel skrämma på en åker!!



Detta var utsikte från sjön !



Nu har vi kommit till det roligast stället som jag besökt på länge! Forsåarna!!!



Kolla  å njut !



Längst upp i forsen var alla som hade mindre barn!



Kolla utsikten !



 Jag är mål lös... njut bara och känn friden!



Kolla ett av alla vattenfall! Snacka om att bara njuta!!!


Viken underbar trappa naturen skapat!




Här har Lena och jag precis gått balans gång på en ganska smal bräda....
men annelee fick panik! Jag sa från andra sidan att titta mig i ögonen och säg med armarna utsträckta... jag kan flyga jag är inte rädd..! Där av skrattet från henne !



Detta var brädan! Jag fick över henne säkert med massr av skratt av alla på plats!


Jag kastade mig i vattnet och vilken kännsla i alla strömmar! Jag hittade ett litet vatten fall som va så skojigt!


Här dök en buske upp precis i rättan tid vem vet vart jag hamnat om jag int nått den lilla grenen... fniss!


Här gjorde vi egna bubblor över våra ansikten... det var gör fränt från insidan at titta ut!


Detta var den nedersta lagunen och jag kan bara säga att detta ar inte sista gången jag for hit!!!!
Kram till alla som läser detta och som sagt var detta är min nya blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

Hör av dig någon dag så dricker vi kaffe!



Kram

2009-07-19 @ 13:37:45
URL: http://vageteg.bloggsida.se
Postat av: Kicki ~ Icki Innom

Heeej Gunilla!!

Ja vilka naturbilder, ett riktigt paradis.

Slumpar det sig så så vill jag gärna följa med hit. Jag älskar naturen, o jag älskar att bada :-)

Vilken fin ny blogg du skapat. Jag ska lägga adressen hit på minnet. ( datorn ler )



Kraaaaam, o tusen tack för igår.



Kicki.

2009-07-19 @ 15:13:33
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Annelee

PELTOR RULES!!!!

2009-07-20 @ 23:11:10
Postat av: Lena

PELTOR -POWER !!!!



skrattar i massor, ja Ni tjejer....riktigt skoj att få låna Er under ett dygn...



tack för senast !!

2009-07-30 @ 23:22:37
Postat av: Lena

Tittar på bilderna, tänker tillbaka... och småfnissar... bra väder goa brudar och mätta i kvadrat.. eller?!

KRam

2010-09-26 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0