Svärfars 65 års middag!


Här är min käre svärfar innan alla barn med respektive kommit!


Här är min kära svärmor också innan festen börjat!


Här är min äkta hälft .... han fick köra kvällen till ära! Bra för mig....


Här är min svägerska Camilla(lillasyster till tomas) med sin otroligt söta dotter Moa !


Här är svågern med sin fru! (Daniel är lille bror till Tomas)
Ann heter frun och det är en skön brud... alltid lika rolig 


Här sitter Tomas med Camillas make Peter.
Undrar vad dem pratar om....

Skål på er alla säger Eva ... vi andra skålar tillbaka , men det syns ju inte
på kortet!

 
Här är min lille skrutt... Joakim!


Här är Daniel och Anns grabb Robbin... alltid lika go.


Här är bus fröet Linus... det här är en kanon gla och go grabb med
massor av energi!


Kvällen tillbringades på restaurang, go mat , gott vin och trevligt sällskap!
Vi gick hem och åt efterrätt , tårta mm !
Likör till kaffet och go drink.
Tack för en otroligt trevlig kväll och hoppas att eran privata fotograf inte gör er så
ledsen
Kram gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0