Jobbig helg!!!!!!!!!!!

Hejsan! Alla ni som läser min blogg...vissa dar ska man inte kliva upp! Idag söndagen den 13 sep är en sådan!
För att göra en lång historia kort, så skulle jag och jocke åka och hämta min mamma i timrå!
Vi skulle skynda oss för att vara hemma till kl.20! Vi kom hem vid 21.40! Jag for från min syster och bilen lät ganska konstig! Jag stannade och vad fick jag se ....... punka!
Fan tänkte jag och blev helt galen! Ringde min svåger och sa snälla hjälp mig... och han sa klart jag kommer!
Vilken tur för däcket satt fast och han fick åka hem och hämta ett spätt!
Inte nog med det , när allt va klart och vi skulle köra hem läser jag i fick lampans sken att man bara fick köra 80 km i timmen!
Jag har väl aldrig kört så sakta hem , alla körde om mig och jag försökte se ut som om jag trodde jag körde 110!( gick inte så bra)! Alla i bilen skrattade!
Nä nu ska jag sova .....
och hoppas på en bättre dag imorgon!
Kramizar Gillan

Kommentarer
Postat av: Sixten

That's life... vilken tur att du har en så snääll svåger!! Sånt vill man ju aldrig råka ut för, å absolut inte på kvällen...

2009-09-14 @ 11:48:12
Postat av: Cissi

Tänk så här! Vilken jäkla tur att det inte hände någon olycka! Som du kör, menar jag - det går ju inte speciellt sakta...

Moster Irene var väl nöjd iaf... hon gillar ju inte att åka fort!



Hälsa alla!!



P o K

2009-09-16 @ 21:07:49
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: gillan

Hm undrar hur min kusse tänkte nu.....vad då fort???????????????????

Jag som kör så sakta

;) / Gillan

2009-09-17 @ 03:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0