Vovve främmande.... även kompis främmande!


Hejsan ! Detta är den lille busige Nitro , han är 5 månader! Söt va!


Han tyckte nog att jag va bra trist ....fota och sitta still samtidigt... kolla
blicken. men vet ni va det gör inget för han är bra mysig !


Här är Elli hon är också busig.....men hon gillar sin kompis Nitro.


Här är han i fullt ös... medvetslös ! Han har fått syn på Elsa....


Kolla skam den som ger sig.... han hann ikapp Elsa och fick snusa lite ´
henne ! Jag tror att det berodde på att hon la sig ner ;)
Elli tillhör våra kompisar Inga och Sten , Nitro tillhör deras dotter
Susanne och hennes kille Stefan!
Vi fikade och pratade .....kollade även in deras nya bil...c5 !
Den va så fin.
Kram till alla där ute !
Gillan

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Vilken gullig liten lurvglufs! Kan tänka mig att den är alldeles mjuk och gosig....



Snart kommer Puffliz o leker! Då blir det fullt ös, medvetslös igen! På alla fronter!! Lika bra att Ni vilar upp Er tills dess... hehehe



Saknar Er!!



Puss o kram

2009-09-16 @ 21:05:11
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Kusin igen..

Har tittat lite mer noggrannt på bilderna... vad snygg mamma Elsa var! Å mörk som sin mamma Alice runt ryggen. Hon är väl nytrimmad har jag förstått. Hoppas på fina resultat på utställningen! Jag kommer att hålla alla tummar jag har!!



Kram, vi hörs!

2009-09-18 @ 11:03:58
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: susanne

måste säga att du lyckas bra, tror jag under tiden vi haft han bara lyckas med ett kort där ansiktet syns. väldigt fina bilder iaf :D

2009-09-18 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0