Åland här kommer vi!


Här står Roger och beundrar utsikten! I bakgrunden syns Isak!



Lite vy kort , jag gillar naturen som sagt var!


Här sitter min favorit unge, Wille han kan man bara älska.....
hur mycket som helst!


Dagen till ära har han spindelmannen på sig, och han har precis fått
en egen skattkista! Varför tror ni att han har en röd tröja på sig....
jag vet för att synas i mängden!



Här sitter tomas och passar bord medans jag fixar en öl till mig och
lite läsk till jocke och han!


Här har jag lyckats få tre små sötingar på samma kort.
Isak och Wille och Samuel. Visst är dem fina!


Här lyckades jag få en gladf kusin cissi, och hennes nya mobil!
Älskar dig gumman!


Här står tomas och njuter av lite rök och en fin utsikt, jag gillar att jag
 lyckades få med lite av tomas, hade nog inte sett det i kameran ,men
det blev ju bra! 


Här hade min make gett mig fick pengar...... 50 kr för att spela på
några maskiner...gick inte bra!!!!
Men i det stora hela har resan varit underbar! Barnen har skött sig och
även vi vuxna......
Vi stannade några dar till i fors och jag kan bara säga att jag älskar er
alla
Kram Gillan


Kommentarer
Postat av: Cissi o Roger

Vi älskar Er också!!

Det är alltid så roligt när ni är här å finns det hjärterum så finns det stjärterum! Avslappnat o naturligt. En annan bra sak som hände under Er vistelse - var ju att vi äntligen fick dit Tomas i kortspel!!



Sköt om Er o välkomna snart igen!!



Puss o kram

2010-08-14 @ 13:56:20
Postat av: Cissi

Ja, hejsan, svejsan... det är snart sommar igen.. då gör det inget att du har samma bilder kvar!!



Puss o kram

2011-01-20 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0