Äntligen!

Hejsan alla glada människor!
Jag har inte prcis varit så aktiv med inlägg. Nu kommer lite
uppdatering!
Jag jobbar och jobbar...... är just nu ganska trött! Har precis
 haft främmande av min syrra, jag bjöd på mat och kaffe!
Vi har även haft ett föräldrar möte på hockeyn.
Ska bara vänta på tvättmaskinen, allt i den behöver hängas.....
i övrigt så är allt bra nu , har 2 löp tikar hemma här.
är orolig för Alice , hon har ju krampat i löp tider förr.
Kommer att lägga in lite nya kort imorn.
Önskar er alla en god natt... jag sover strax
Kram Gillan
ps. längtar tills forsborna kommer.....dagarna går så sakta dit

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman!!

Va bra, då har vi tre löptikar då! Fast Puff är precis i slutfasen - kanske är slut redan, men hon håller fortfarande på o slickar - dock inte lika mycket.

Vi längtar också tills vi får åka upp!! Räknar mina arbetspass... Ska bli så roligt!!

Det låter som att mamma kommer att följa med upp, men det kanske jag har berättat tidigare. Skulle vara väldigt tacksam om kanske Elin ville skjutsa upp henne till Timrå då - mot betalning förstås!



Sköt om Er nu - vi håller tummarna för att allt går bra med kramperna...



Love U

2010-02-18 @ 14:50:34
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, snart kommer vi!!

Puff löper inte längre, är helt ointressant för Charlie. Så då blir det bara dina som gör det.

De där potatisarna som jag gjorde med ost på, måste vi prova när vi kommer upp till dig!! De var supergoda!!

Trodde du skulle ha bloggat idag, för du skrev ju så. Men du har väl hittat på något annat att göra förstår jag!



Vi ses o håll tummarna för att det inte snöar så in i vassen på onsdag!!



Kram

2010-02-23 @ 18:38:47
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0