nyårsafton -09

Hejsan! Jag har haft min familj på nyårs middag! När vi ätit och ätit så
 fick jag åka till jobbet och jobba hela natten!

Gott Nytt År


Här är min gulliga mamma (mamsi mums) Och min stora grabb Mattias!
Tagit innan han for på sin fest!


Här plockas efterrätten fram! Konsentrationen är stor! I alla fall för oss
som väntade! Syrran Lena


Här är Jocke och han väntar minsann....


Här är min svåger och han tycker jag är jobbig med kameran!



Patrik och jocke väntar på maten! Ser ut som öl i glasen men det är läsk!!!!


Köttet!


Gratängen!


Etterrätten ! Jätte god! Pannakotta, vet inte om jag stavat rätt men gott
va det!


Det här kortet skulle varit före det som är ovanför här!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men vilken god mat!! Du stavade nog pannacotta rätt, men koncentration stavas med c o inte s... om vi nu ska vara petiga, menar jag!



Härligt att fira jul o nyår med stor familj... om det fanns plats vill säga... blir till att hyra Fors Folkets Hus eller nå´t! Då kan ju ni alla vara med, vet jag!!



Något att fundera på....



Älskar Dig o de dina!!

Vilket jobb killarna gjorde!

Håller med Lena: bättre syster kan man inte ha! Ingen bättre än Vivi heller... jag har ju bara henne!



Puss o kram

2010-01-04 @ 19:49:43
URL: http://cissiochpuffliz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 20:30:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0